21 Aralık 2011 Çarşamba

eğlenmeli mi yoksa sıkıntıdan ölmeli mi?

       Geçen yıl kardeşime: Biraz kitap oku, başka konularda fikrin olsun, ufkun genişlesin dedim. Bana başkalarının hikayelerini okumanın çok saçma olduğunu söyledi. Neyse sustum. Sonra; bak bari daha kaliteli filmler izle, Recep İvedik sana ne katıyor ki diye sordum. allah için abla gel beraber izleyelim dedi... çok güldüm, eğlendim...onunla vakit geçirmek güzeldi. Nedir Allah sen o Nuri Bilge Ceylan filmleri başı sonu yok, sorsan sanat filmi ödül aldı. Yeminliyim bundan sonra sanatsal hiçbir film izlemeyeceğim. Yoksa bende bilirim bahçeye çıkıp sallanan ağaç dallarından düşen yaprakları çekmeyi bir saat, araya bizim Hediye Ablayı koyarım. Öyle geçer sessizce, arada döner bakar amaçsızca kameraya. Oldu bitti. Hayır ben salak saçma filmler harika sanatsal filmler iğrenç diye savunmuyorum. fakat edindiğim tecrübeler sonucunda anladım ki sinema için vereceğim en az on iki TL'yi kesinlikle bir sanat filmine harcamam yazık günah beeee.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Aaaa, gücenirim ama düşündüğünü yazmazsan