19 Aralık 2011 Pazartesi

Ve Orhan Baba fanları


Nasıl demişti Orhan Baba bir şarkısında hatasız kul olmaz, hatamla sev beni.. ne büyük istek... kim kimi affedebilir eğer çok büyük yalan söyleyip hayatınızın içine ettiyse? Sizi en büyük heveslerinizle yarı yolda bırakıp hadi lan çok büyük neyse burada bu kelimeyi kullanmayayım en iyisi ama siz anladınız. o yüzden ben insanları hatasıyla sevemiyorum. değil mi ki ruhu bozuk insanların, herkes dünya bakırköy hastanesiymiş gibi tavırlar içinde. yani inanın ben normalim demiyorum sadece... düşünüyorum ben mi çok kuşkucuyum yoksa çevremdeki insanlar mı boktan? o zaman aklıma yine Orhan Baba'dan bir şarkı geliyor Batsın Bu Dünya! Helal beeeeee.. tüm duygularımın dışa vurumusun.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Aaaa, gücenirim ama düşündüğünü yazmazsan