29 Aralık 2011 Perşembe

Yakışıklı Vampir, Country Music ve acı çeken genç kız

Twilight serisini izleyen her genç kız; Allah'ım şu Bella zillisine bak, çiroz gibi ama yakışıklı vampirler, kas bombası kurt adamlar nasıl savaşıyor onun için diye içinden bir cümleler silsilesi geçirmiştir. Ben dün gece bir dertlendim gençler, açtım fonda Dolly Parton'u ağladım kaderime.


Niye vampirler, kurt adamlar benim için dövüşmüyor diye kendi kendimi yedim. sonra tabi bir silkelendim kendime geldim hemen fona açtım Serdar Ortaç feat Tan benim gibi olmayacak. ; şarkı sözleri tam olarak beni anlatıyordu;


Baharda serseriye sevmesi kolay 
Gönlünü kışlara mahkum tutsa 
Tüm yıldızlar adına çıksa 
Tanrı yazsa kaderin olsa 
Benim gibi olmayacak 
Belki sevgilin olacak 
Yalandan mutlu gibi yapacaksın 
Sabahları uyanınca 
Gözlerinde hep beni bulacaksın 
Kalbin hep yarım kalacak 
Aradığım nedir diye soracaksın 
Benim gibi olmayacak 
İnanma 
Benim gibi olmayacak 
Sonu bendim 


Sonra Allah Allah dedim... kaderime ağladım gençler. yalandan mutlu gibi yapıyorum bende cümleyi devrik ve yanlış kurmuş Serdar kardeş ama olsun...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Aaaa, gücenirim ama düşündüğünü yazmazsan