29 Haziran 2012 Cuma

o bana bakar ben ona

Aşık olduğumu söylemiştim değil mi?
Aslında tam olarak aşk değil bir hoşlanma diyelim.
Umarım bir şekilde bana ulaşır. Kendisi bana telefon numarasını verdi ama ben arayıp ne diyeceğimi bilemiyorum. Kendi kendime çelişiyorum ya!! nolucak hiç bilmiyorummmm...
Olay şöyle gelişti;
Bu super hero'yu iş yerinde gördüm, tanıştık ve ben Klark Kent ve arkadaşına yardım ettim. o da bana yazar gibi oldu... Aramalı mıyım? Arasam ne diyeceğim.
Ben en son buna bir şeye ihtiyacınız olursa arayın dedim, o şöyle cevap verdi;
Artık siz arasınız dedi....
Tanrımmmmmm

2 yorum:

  1. Bence hemen arama,aradan da biraz zaman geçsin bu süre zarfında da pek oralı olma ama çok mesafeli de olma görürsen tabii ve güzel geçerli bir sebep olması lazım.Mesela arkadaşlarınla toplanmaya karar verirsen birgün onu da davet edebilirsin ;)Bir şey rica etsem şu yazı onaylama durumunu değiştirme şansın var mı?İstersen yardımcı olabilirim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet bende aynı şekilde düşündüm zaten o bi ay boyunca
      ülke dışında olacak:) dönünce aramak için bahanemde hazır.
      Nasıl yapabilirim o onaylama işini???

      Sil

Aaaa, gücenirim ama düşündüğünü yazmazsan