30 Haziran 2012 Cumartesi

Benim, olduğum gibi....

Şimdiden uyarayım bol fotoğraflı bir post olacak bu:)
Öncelikle Ankara'da canım diyebileceğim insanlardan biri yarın Fransa'ya gidiyor. Sadece bir aylığına gidiyor. Ama bu kuru Ankara arkadaş olmaksızın çekilecek gibi değil:( Üniversiteyi de burada okumama rağmen herkes göçüp gittiği için kendimi çöl ortasında terk edilmiş gibi hissediyorum...
Tabi hala bir arkadaş çevrem var, herkes işinde gücünde olduğu için bazen 1-2 hafta görmediklerim oluyor.
onunla vedalaşmak için iş çıkışı tunalıya geçtim. iki saat d&r'da dolaştım. Eli boş çıkmadım. Kitap almaktan kaçındım, zira okumadığım milyon kitabım var.. Bi de çekilişlere katılıyorum:) Çok seviyorum kitap çekilişlerini, sürprizi, kargoyu beklerken geçen günleri...
Neyse dün iş yerimde biri için veda partisi vardı akşam. Dans ettim bol bol... Tabi arkadaşlarla diğer dans edenlerle de dalga geçmeyi de ihmal etmedik. Bu arada arkadaş çevremin yaş ortalaması 40-50, evet ben 24 yaşımdayım.. Ama seviyorum ben onları, napayım iş yerinde en genç benim:) Çok eğlendim. Yarında kardeşim ve kuzenim geliyor;)))
Bir de şu hoşlandığım Klark Kent'le irtibata geçersem benden mutlusu yok:)
İşte size başta uyarısını yaptığım fotolar;
Bunlar benim kitaplığımından;



Bu minnoşu Petshopta gördük, çok tatlı değil mi???


 Bu da arkadaşlarımla son gün hatırası...
 Raffaello'yu başka hiçbir çikolataya değişmem:)
 Bunlarda D&R ganimetlerim;



 Uyuyana Kadar kitabını çok beğendim, kitap Maya'nın yaptığı kitaplaşma etkinliği sonucu eşleştiğim Sevgili Dilek'in hediyesi. Çok teşekkür ederim:) Kitabın kurgusunu sevdim. Akıcı, farklı... Okumanızı tavsiye ederim.

Benden bu kadar, esenlikle kalın canlarım:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Aaaa, gücenirim ama düşündüğünü yazmazsan