6 Mart 2013 Çarşamba

Valla bunlar hep kıyamet alametleri

Öyle derler,
Koca koca binalar, teknolojinin bu kadar gelişmesi hep kıyamet alametleriymiş.
daha geçen gün ev arkadaşımla konuşurken o da şöyle bir şey söyledi;
kızan yeni neslin bu kadar iri yarı olması büyük göstermesi kıyamet alametleri...
Ne kıyamet alameti anam;
ver doğaya hormonu sonra da kıyamet alameti,
ehh kıyamet gelmemesi için keşke hiç beynimizi kullanmasaydık 
hala mağara da yaşıyor olurduk ne güzel...
ama şu havayı napıcaz?
dün kıçım donuyordu bu gün yazdan kalma bir gün...
Ne giysem yanlış...
güneşte terliyorum gölgede donuyorum...
Allah'ım ben nerede yanlış yaptım?..
Cemre düştü düşmesine de bu yaz kurak geçer ben size söyleyeyim...
Zaten önceki senelerde böyle susuzluk çekmeyelim diye çocukluğum en güzel eğlencesi sokakta halı yıkamayı yasaklamışlardı...
niye her şeyin bokunu çıkarmak zorundayız ki??
bu arada sabah işe gelirken, karşıdan karşıya geçmek için ışıkları bekliyordum. Ankara da yaşayanlar belki bilir Kennedy caddesi sabah cehennem yeri gibidir korna sesleri bağırmalar sanki dünyanın sonu gelmiş gibi kendimi bazen 2012  ya da Ben Efsaneyim filmlerinde rol alıyormuş gibi hissediyorum.
Neyse tam yayalar yeşil yandı geçicem malın teki ohh sanki panayır alanında gezi yapıyor gibi arabasıyla kırmızıda geçti, bir de suratıma bakıp sırıtıyor !!!
Sen misin bunu yapan aldım plakasını aradım polisi bir de laf söyledim dedim ki;
Ehh belki günümüzde kırmızı ışıkta geçmek normal olabilir ama bunu yaparken insanın suratına bakıp sırıtmamalısın!! Poliste haklısınız dedi ve gittiği istikameti sordu bende koordinatlarıyla verdim şaka şaka sadece Atatürk Bulvarı'na döndüğünü söyledim...
Hadi kırmızı ışıkta geçiyorsun bari sırıtma!! bu bana Vizontele'nin bi sahnesini hatırlattı ;
-baba akü yok!
+şarzı mı bitmiş ulan?farları açık bırakırsanöyle olur böyle...
-akü komple yok çalmışlar
+vueeyy?
-hee, kaputu açmışlar bir de aküyü çalmışlar, kaputu açtınız bari aküyü çalmayın. aküyü çalmamış olsalar hani.



Ve şu yazıyı görünce pinterestte hak vermemek imkansız diye düşünüyorum;

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Aaaa, gücenirim ama düşündüğünü yazmazsan