18 Mart 2013 Pazartesi

Gerçekte neredeyim?

Şuanda Ankara'da olmama rağmen kendimi bambaşka bir yerde hayal ediyorum...
Fakat düşündüğüm bu yer İstanbul değil
Olması mı gerekiyordu?
Tüm özlediklerim orada peki ben niye onların olduğu yeri özlemiyorum?
hafta sonu kendimi filmlere ve kitaplara verdim ve dolayısıyla gerçek hayata döndüğümde
sıkıldığımı aslında önümde uzanan uzun seneler olmasına rağmen kendimi yapayalnız ve yorgun hissettim.
Bir cümle insanın hayatını bu kadar etkiler mi??
Bir cümleyle, bir eylemle insan hayatını gözden geçirir mi?
Dostluklarını sorgular mı?
Galiba arkadaşlıklar açısından pek şanslı değilim aslında çok şanslıyım ama bazen baktığımda bu açıdan da
doğru yerde olup olmadığımı bilemiyorum...
kimi zaman bir mesajla havalara uçan ben iki dakika sonra gelen bir mesajla yerlere yığılıyorum...
Enerjim birden düşüyor.
Öyle gerizekalıyım ki kırıldığım üzüldüğüm şeyleri söyleyemiyorum!!!
Gerçekten yaşamak istediğim şekilde mi yaşıyorum?
Bazen durup baktığımda o kadar farklı bir noktadayım ki,
nokta kimi zaman bir virgüle dönüşerek devamı olan bir olaya dönüşürken
kimi zamanda hiçbir işaret olmaksızın sona geldiğimi fark ediyorum.
Ee nerede bu cümlenin sonu derken bambaşka bir yerde buluyorum kendimi.
Ben bu aralar yine iyi değilim...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Aaaa, gücenirim ama düşündüğünü yazmazsan