5 Şubat 2013 Salı

Yumuk

Böyle bazı günler iş yerinde son ses müzik açıp dans etmek istiyorum,
Filmlerde olur ya sokağın ortasında insanlar biranda dans etmeye başlarlar.
Ben de herkes önemli bir şey hakkında konuşurken aniden Micheal Jackson They Dont really Care about Us şarkısının çalmasını istiyorum. Ben o anda ortaya atılıp yıllarda bu şarkıda dans ederken oluşturmuş olduğum koreografiyi yapmak istiyorum. Ya da Beyonce olabilir End of Love şarkısı... 
Bu düşüncelerim gün içerisinde ara ara geliyorlar sonra ya kızım kendine gel mal mısın diyerek geri gidiyorlar....

Onu bunu bırakın da ben pazar gezmeyi özledim... Gel abla gel diye bağıran pazarcıları...
Şu noktada aklıma bir anı geldi...
bir gün istanbul'da bizim semt pazarında geziyoruz Zeyno'yla çorapçının önünde çorap seçerken pazarcı yanımızdaki yaşlı amcaya resmen tekme tokat daldı. etrafta teyzeler öyle film izler gibi izliyorlar. Benle Zeyno Zeyna ve Gabrielle olduğumuzdan kelli tililili zılgıtla kendimizi amazonlarda hissederek pazarcıya bağıramaya saldırmaya başladık. Ne vuruyosun adama falan diye. Pazarcı ise  gayet şiveli bir şekilde :
Bırakayım sizi de parmağlasın
diye bağırdı.... Biz Zeyno'yla sessizce olay yerinden ayrıldık...
Böyle içten pazarcılarımızda var. Allah onları başımızdan eksik etmesin...


Bu da günün şarkısı olsun; 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Aaaa, gücenirim ama düşündüğünü yazmazsan