4 Şubat 2013 Pazartesi

İnsanoğlunun sosyallikle imtihanı

Sosyallik nedir?
Dün kendi kendime bunu sordum...
Kimileri sosyalliği alkolün dibine vurmak çılgınca eğlenmek olarak görür,
Kimileri ailesiyle vakit geçirmeyi,
Kimileri kendi kendine kalmayı ne bileyim kitap okumayı film izlemeyi,
Kimileri arkadaşlarıyla sohbet etmeyi en önemli aktivite  olarak görür...
Şimdi şöyle ki cumartesi çok sevdiğim bir arkadaşım evime geldi , ben onunla kendimi o kadar rahat hissediyorum ki... yani izole bir yere gitsek o bana bildiklerini, tecrübelerini anlatsa inanın çok mutlu olurum..
Bi insan bu kadar bilgiye nasıl sahip olur? hadi bilgili olmayı bırakın bunları karşısındakine hiç sıkmadan aktarmayı nasıl başarır?
Biz onunla saatlerce sohbet ettikten sonra hayatımı gözden geçirdim... Her şeyi doğru mu yapıyorum?
İyi bir insan mıyım? Gerçekten anlattıklarıyla sizi bu düşüncelere sürükleyen arkadaşlarınız varsa onların peşini bırakmayın....
Ve aynı günün akşamında arkadaşım gittikten sonra diğer arkadaşlarla gece dışarı çıktık...
Bi mekan varmış hadi oraya gidelim dendi ve biz de oraya gittik..
Şimdi sabah kendini bulmayan çalışan ben gece eğlencenin dibine vurdum sabah 5'de eve geldim. Siz düşünün.
Ama bu eğlencenin darbeleri ağır oldu; sabah arkadaşım kendini çok kötü hissediyordu...
Ona çorba falan yaptıktan sonra da ikimiz tövbeler ettik...
Ben cumartesi gününde sonra şunu anladım ki ben hoppa eller havaya insanı değilim..
Tamam eğlenmeyi seviyorum ama bangır müzikler eşliğinde yanıp sönen baş ağrıtıcı ışıklar altında değil.. Bana şirin kafeler, ev ortamı, arkadaş sohbeti, anne kucağıyla gelin...
Fonda hafif müzik olsun karşımda en sevdiğim insanlar bir de sıcak bir kahve.. İşte ben böylece sosyallikte tavan yapmış olurum...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Aaaa, gücenirim ama düşündüğünü yazmazsan