27 Aralık 2012 Perşembe

Yaptım valla

Kendimle gurur duyuyorum!
Televizyonlarda çıkan kredi kartı mağdurlarından olmamak için pazartesi günü bir karar aldım.
Bu ay dahil iki ay boyunca alışveriş yapmayacağım(temel ihtiyaçlar hariç)
Ve dün ilk adımı attım.
Ev arkadaşım izinliydi.
Mangoda süper bir indirim vardı.
Beni baya baya kandırmaya çalıştı.
Ama Hayır! demeyi başardım.
Evde kaldım kukumav kuşları gibi.
Evlilik programı bile izledim
İnsanların öz güvenlerine hayran kaldım.
19-20 yaşındaki kızların ayy ben şöyle bir eş isterim bilmem böyle eş isterim tavırlarına şaştım kaldım.
Ama kendimle gurur duyuyorum...
Umarım bu şekilde devam ederim
Beni gaza getirmelisiniz siz de:)

2 yorum:

  1. Zaten o programlardaki kızlarda olan özgüven bizlerde olsaydı, ohooooo :)))
    Bravo ama kutluyorum seni tatlım ;))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yani dün izlerken şok geçirdim, o nasıl bir öz güvendir bir de krolarki sorma yani:)
      Ama o kadar çok almak istediğim şey var ki:(

      Sil

Aaaa, gücenirim ama düşündüğünü yazmazsan