5 Aralık 2012 Çarşamba

Bazı bazı

Kahve komasına girmiş durumdayım.
Ayılmak için buna ihtiyacım var.
Spora gittiğimi ve sonucundaki felaketi anlatmıştım.
Asıl bombayı dün yaşadım...
Dün koştur koştur ağzımıza edecek olan spinning dersine gittik.
Ben de kendi kendime dedim ki "lan bu sefer gözlüklerimi takayım da belki hareketleri yanlış görüyorumdur ondan kıçım başım ağrıyordur."
Hemen girdik salona, hoca durmuş yine bombastik şarkılar seçimini yapıyordu. Ben arkadaşla sopaları almaya gittiğimde beynimde dı dış dış dı dış melodisi çalındı.
neden mi??
Birkaç hafta önce gittiğim bi gecede içip içip sıçmıştım. O esnada bi çocuk - biz buna adam diyelim- ile tanıştım. adını söyleyince Rus musun falan dedim yok ben Almanım deyince kıçımla gülmüştüm. Bir sürü salaklık daha yapmıştım.
Ve bu adam- 30larında- sporda benimle aynı grupta... Ben koşarak arkadaşımın yanına gittim olayı en hızlı şekilde anlatmamla : " Mal o geçen deferde vardı" dedi.
Uzağı göremiyorum ama yuh yani kör de değilim.
Hiçbir hareketi doğru düzgün yapamadım.
O da bana bakıyor aynadan.
Hareketleri yaptım, yine terledim zaten stres olunca hep terledim.
Bitsin diye nasıl dua ediyorum.
Biter bitmez aşağı koştum.
Benle konuşacak mıydı bilmiyorum.
İmkan vermedim zaten.
Belki de hatırlamıyordur...
Öyle işte.
Bu da benden size olsun....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Aaaa, gücenirim ama düşündüğünü yazmazsan