30 Aralık 2012 Pazar

asosyallik

cumartesi ve pazar günümün bomboş olduğunu
hiçbir bok yapmadığımı söyleyen ev arkadaşımı huzurlarınızda kınıyorum.
Bana göre kış aylarında dışarıda hava eksi bilmem kaçsa en iyi şey evde oturmak film izlemek ve kitap okumaktır.
Gezmek sadece fellik fellik mağaza gezmek değildir.
en çok eleştirildiğim bir diğer nokta ise kendimden büyük insanlarla takılmam.
1. madde çok açık daha önce de söylediğim gibi iş yerinde herkes benden büyük
2. madde  ben İstanbul'dayken de hep kendimden büyüklerle takılırdım.
Daha çok eğleniyorum...
bilmiyorum ne desem ama bence herkes kendi işine bakmalı...
Senin de bir günün var sen napıyosun diye sorduğumda e benim sadece bir günüm olduğu için erkek arkadaşımla geçiriyorum, yapmak istediklerimi yapıyorum.
Bazen dayanılmaz acılar çektirecek insanlarla karşılaşma ihtimaliniz var ama siz sessizliğinizi koruyun!!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Aaaa, gücenirim ama düşündüğünü yazmazsan