14 Kasım 2012 Çarşamba

Tanrım sen sporculara yardımcı ol!!

Dün uzun araştırmalarımız sonucunda gitmeye karar verdiğimiz spor salonuna gittik.
Anam gitmez olaydık.
Neden mi?
Bendeniz hayatı boyunca spor yapmamış bir zatım.
Sadece bir ara dans kursuna gitmiştim. Vücudum hamlık derecesini anlamış olmalısınız.
Veee dün hocanın bacak ve kalça çalıştırma günüymüş.
Bizler ne kadar kötü olabilir diye düşünürken fonda Shakira Rabiosa çalmaya başlayınca üstüne bir de hoca haydi tempo hanımlar diye çığlık atınca boku yediğimizin farkına vardık.
Bundan sonrası ise kıçımızdan akan terler, bittikten sonra inilemeyen ve aynı şekilde çıkılamayan merdivenler.
Bugün ise yataktan çıkarken Allah beni bildiği gibi yapsın cümleleri.
Üstüne mal ben, bugün topuklu ayakkabı giydim evet bunu yaptım.
Ama ben bu bacak ve kalça hareketlerini yapmaya devam edersem ohhh süper fit olurum kızlarrrr

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Aaaa, gücenirim ama düşündüğünü yazmazsan