22 Kasım 2012 Perşembe

neydim ne oldum

Dans etmeyi sevdiğimi söylemiş miydim?
Küçükken salonun kapısını kapatır mala bağlarcasına dans ederdim.
Sonra kapı birden açılır, babam içine şeytan kaçmış kızını görür ve sessizce sırıtırdı.
Bende açılan kapının şokuyla ne yapacağımı şaşırır kaderime söverdim.
Sanki elinde bıçağıyla görgü tanığına rastlamış zanlı gibi paniklerdim
Lan alt tarafı dans ediyorum.
Allah için yıllar boyunca gizli gizli ettiğim bu danslar sayesinde çok kıvrak oldum kız.
Ki lisede en yakın arkadaşım da Sibel Can'ın en ince hali olduğundan dans kariyerime devam ettim
Beraber mezdekenin bir şarkısını açar (Her Türk kızının vazgeçilmezi) çeşitli figürlerle dans ederdik.
Sonra benim İtalya maceram boyunca herkesin gözdesi olmamda kaçınılmazdı. 
Alkışlarla ortaya alınmak ve aaaaa süper naralarını duymak beni mutlu ederdi.
Ama şuanda hımbıllaşan vücudumla eski şaşalı günlerimi geride bıraktım.
Yakında Hürriyetin " Neydiler ne oldular" başlıklı fotoğraf silsileli haberlerine kapak olabilirim 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Aaaa, gücenirim ama düşündüğünü yazmazsan