26 Eylül 2012 Çarşamba

Hayalet *_*

Angaralı bir bebe olaraktan...
Birkaç kez görmüşlüğüm vardır Hayaleti... Behzat Ç'nin Hayaleti:)
düşündüğünüz hayaleti görsem şuan buraya değil akıl hastanesinde duvara bokumla yazı yazıyor olurdum. (Af edersiniz bu cümle için)...
Ama ben Harun'u görmek istiyorum. Ergene bağlamış olabilirim şuan.... Görünce boynuna atlamicam ama olsun. Göreydim iyiydi...
Şimdi başka bir mesele ise;
Bir arkadaşım trip atmak için ters soru işaretini kullanıyormuş... Mesela erkek arkadaşına mesaj yazacak ; ''Hmm akşam eve gidip dinlenmece¿'' gibi...
Allah'ım iki saat güldüm.. Birincisi İspanyolca'da bu işaretin kullanıldığını ve soru cümlesinin başına geldiğini biliyor falan zannettim. ama yok.. bizimki sadece trip atmak için kullanıyormuş. İkincisi bunu galiba yalnızca o kullanmıyor. Bilemedim ben ilk defa duyuyorum...
tamam ergenler böyle garip garip işaretler kullanıyorlar misal; .d ne demek bu hala anlayamadım...
Neyse anlamamam daha hayırlı bence...:)
Bu arada *_* bunu seviyorum:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Aaaa, gücenirim ama düşündüğünü yazmazsan