7 Eylül 2012 Cuma

Ömür boyu sessizlik

 Bu ülkeden, pişmiş pişmiş sırıtan mallardan, benim gibi sadece sosyal medyadan tepki gösterenlerden sıkıldım.Arap Baharı değil Katrina Kasırgası vursa bizi bi bok olmaz.
Hep aynı....
25 şehidi duyunca biran hiçbir şey hissetmediğimi düşündüm. Ama sonrasında bilmem ne bakanı ahh pardon Orman Bakanı açıklama yaparken arkada duyulan feryatları işitince kendime gelemedim....
Bilmiyorum, bilemiyorum...
Ya çok azız, ya hiç yokuz. Bıçak kemiğe değil kalbe dayandı..Dayanmakla kalmadı yavaş yavaş acı çektirircesine deşiliyor.
.........
İstediğimiz kadar #hükümetistifa diyelim, bağıralım çağıralım, olan ruhu darda, evleri küçücük köylerde olan olanlara oldu. Sana, bana, bize değil o küçücük; umudu yüreğinden büyük ailelere oldu.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Aaaa, gücenirim ama düşündüğünü yazmazsan