24 Mayıs 2012 Perşembe

Yanlış Anlaşılma Klavu


Yanlış anlaşılmak çok kolaydır. Yapmanız gereken tek şey; karşınızdakine çok farklı ve onun için anlamsız bir cevap vermektir. Çünkü her insan sorduğu soruya olumlu bir cevap bekler. Neden böyledir insan? Neden hayır dediğimiz zaman kötü insan oluruz? Neden her şeye evet demeliyiz? Neden, neden, neden? Ben hayır diyemeyenlerdenim. İnsanlar ağzıma etse de, istenilen şey imkânsız olsa da hayır demek ne yazık ki lügatimde yok. Ne acı…
 Şöyle ki bindiğim otobüsün şoförü; “Abla senin durağına kadar gidemicem, yolcu yok sen burada insen olur mu?” diye sorsa ve benim durağa 20 dklık mesafe olsa da ben teklifi kabul ederim. Bu kadar malım!!!
Belli durumlarda, özellikle gerektiğinde hayır diyebileceğimi sağlayacak bir ilaç çıkarsa haberim olsun çünkü almayı düşünüyorum.
I refuse..

2 yorum:

  1. benimle takılmalısın :P bende çok az evet derim, bu arada hayırlı kandiller canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahh o zaman kesinlikle seninle takılmalıyım:)
      Yardımına ihtiyacım var:)
      Sana da hayırlı kandiller canım benim:)

      Sil

Aaaa, gücenirim ama düşündüğünü yazmazsan