9 Mayıs 2012 Çarşamba

Polen manyağı

Kar görünümlü polen duydunuz mu hiç ? Doğan görünümlü şahinin mevsimsel değişimi gibi bir şey:)
Ankara resmen bembeyaz. Midemde bir polen yumağı olabilir:)))
Galiba bu sene hava bizi hiç mutlu etmeyecek:(

Ayrıca kaç haftadır kitap okuyamıyorum. Neden böyle oldu anlamadım. Oysa ki üniversitedeyken; okul bitsin kendimi kitaplara vericem demiştim... Neyse bu dönemimi mevsimlere bağlıyorum ve biran önce geçmesini istiyorum. Bu arada kitaplaşma etkinliğinde bana sevgili dilek çıktı. Fakat bir türlü zaman bulamadığım işin henüz kitaplaşamadık. Bakalım hayırlısı:)

Hamiş; Saçımın modelinden ve mimiklerimden dolayı son günlerde herkes bana Açılay diyor... Mutluyum çünkü kendisini çok severim:)

2 yorum:

  1. bu polenler benide delı edıo tatlım sorma,bu arada acılayın bı sarkısı daha var ne kadar guzelsın oda super tavsıyemdır dınle canım optum:)
    mimledim canım seni bu arada :)

    YanıtlaSil

Aaaa, gücenirim ama düşündüğünü yazmazsan