3 Nisan 2012 Salı

Deniz beni çağırıyorr

Malumunuz Ankara'da deniz yok.
Ne kadar acı verici bu gerçek...
Ben ki İstanbul dan buraya 5 yıl önce gelip çivi çakmışım...
Halamı hep şanslı görmüşümdür. Çünkü o hem denizi olan hem de çok sakin bir şehirde yaşıyor. Muğla...
Bir kaç sene önce onun yanına gitmiştim aylardan Şubattı. Ne kadar güzeldi anlatamam. NE sıcak ne soğuk müthiş bir hava süper bir deniz. Şipşirin insanlar bayıldım. Orada yaşayabilirim Birçok kitap ve filmi arşivleyerek tabii ki.
Size o güzel günlerden birkaç fotoğraf;




Ve son olarak en sevdiğim şarkılardan biri gelsin size zira şu anda hayallerimde deniz kenarında kulağımda bu şarkı var benden iyisi yok:)

2 yorum:

  1. bende deniz kum güneş ve huzur istiyorum sadece birde sakinlik

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Geçirdiğimiz zor ve uzun kıştan sonra herkes bunu hayalini kuruyor olmalı:)

      Sil

Aaaa, gücenirim ama düşündüğünü yazmazsan