16 Nisan 2012 Pazartesi

Ali Ağaoğlu stayla:)

Ali Ağaoğlu diyor ya hep yaptım olacak:) İşte bende hafta sonu için kitabı bitiricem dedim ve bitirdim. Ayşe Kulin Gizli Anların Yolcusu kitabı beni hiç yormadı.. Öyle aktı gitti kendiliğinden. Ama İlhami'den nefret ettim... Bi insan karısına bunca şeyi reva görür mi? Sakın yanlış anlaşılmasın, seçimlerinden dolayı değil bu düşüncem. Sadece bir insan bir gün yalanlarının ortaya çıkabileceğini ve hiç bir insanın onca şeyi hak etmediğini bilmeli...
Sonuç olarak Ayşe Kulin yine harikalar yaratmış. Her kahraman bir yer ediniyor insanın aklında.. Yalnız tek bir şey var Ayşe Kulin çok fazla laf sokmuş bazı kesimlere bu kitabında:)

Tabi bu kitabı bitirdim ve yenisine başladım. Maeve Binchy kaç zamandır okuyamıyordum. Hayatın Ta Kendisi Lokantası kitabı vardı kütüphanemde. Hemen elime aldım ve ilk oturuşta 90 sayfa okudum. çok güzel gidiyor umarım çabucak bitirip yeni kitaplar okumaya başlarım. Kitap hakkında, bittikten sonra yazarım;)
Öpüyorum hepinizi canlar;


10 yorum:

  1. O kitabı ben resmen içmiştim 4.5 saatte :)
    Kupa çok şirinmiş bu arada ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet Düş Kızı'm çok sürükleyici bi romandı:)
      Kupamı bende çok seviyorum. O kadar çok kupam var ki:=)

      Sil
  2. İki kitap ta harikaydı gerçekten:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen Ayşe Kulin müthişti, Maeve Binchy henüz bitmedi ama o da harika gidiyor:)

      Sil
  3. yaaa herkes bu yazardan bahseder oldu bende alıcam kitaplarını :) bi de mimledim seni cvp vermişsin ama sen he bide kupaya bitttim cicim
    öpücükler
    irituruncubalik :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Al mutlaka çok harika tüm kitapları benim okumadığım sadece birkaç tane kaldı:)
      Mim'e hemen atladım çünkü ilk mimimdi:) çok teşekkürler canım:)...bende çok öpüyorum:)

      Sil
  4. Başlık çok yaratıcı olmuş sevgili suzan..Ayşe Kulin'le 'Adı Aylin'romanıyla tanıştım ve sonrasında tüm biyografik eserlerini okudum.en son Veda ve Umut'u bitirdim .Sıra Hayat ve Hüzün de inşallah.Maeve Binchy favori yazarlarımdandır.'Yalnız kadınlar Sokağı'şiddetle tavsiye ederim filmi de var:) Keyifli okumalar..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim:)
      Bende sadece Hayat ve Hüzün'ü okumadım. Bakalım fırsat bulur bulmaz okumak istiyorum. Ama elimde o kadar çok okumadığım kitabım var ki hangisini nasıl bitirsem diye kara kara düşünüyorum:)Yalnız Kadınlar Sokağı'nı zaten okumuşştum gerçekten çok güzeldi. Zaten Maeve'nin her kitabı harika:)

      Sil
  5. ayşe kulini sayende sevıyorum bızı tanıstırdın saolasın tatlım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayyyy Biricit'im ne mutlu bana o zaman. Yeni kitaplaşma etkinliği var bakalım orada kimlerle eşleşicez. Çok güzel bu etkinlik bayılıyorum:) Senin gibi bi dost kazandırdı bana:)

      Sil

Aaaa, gücenirim ama düşündüğünü yazmazsan