30 Mart 2012 Cuma

Hafta sonuna hazırım

Bugüne kadar söylememiş olabilirim ama Cuma günleri saat 2'ye kadar çalışıyorum. Galiba bu nedenledir işimi çok seviyorum ben ya:)
Çok dolu bir hafta sonu beni bekliyor. Zaten iş çıkışı ufak bi Tunalı Kızılay turu yapıcam. Yarın'da Rossy ile Ulus'a gidicem. Kendisi Türkiye'ye yeni geldi fakat benden daha iyi biliyor buraları. Ulus'u gezicez:)
Pazar günü ise iş yerinden bir arkadaşın veda yemeği var. Ve bu iki güne ayrıca iki kitap sığdırmalıyım. Zaten geçen haftadan itibaren(geçen pazar çıkıp kendi kendime baya dolaşmıştım sonra arkadaşlarla buluştum.) evde kös kös oturmamaya karar verdim
Hamiş: bloglarda gezinirken buluşmaları gördüm. Ve bende Ankara'daki bloggerlarla görüşmek istiyorum:)))) Eğer onlarda isterlerse:) Günün şarkısı;

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Aaaa, gücenirim ama düşündüğünü yazmazsan