6 Mart 2012 Salı

hafta sonu

Bu hafta sonu çok heyecanlıydı.... neden derseniz dolu dolu geçti. Cuma günü çok sevdiğim bir insanın konserine gittim bana aile meclisini hatırlattı.. Çok seviyorum onun bağlama çalışını...bi insan hiç dinlenmeden 3 saat saz çalıp türkü söyler mi ya..


Konser harika geçti, sonra cumartesi gecesi dışarı çıktı biraz kafa dağıtalım diye.. ve gittiğimiz kulüpte Nuri Alço  tüm ihtişamıyla masaları geziyordu.. e bizde geri kalmadık fotoğraf çektirdik. ama yani o röpteşambır ve buzlu viski görülmeye değerdi. fonda da onun o meşhur müziği var ya o çalıyordu. rabbim hepimiz potansiyel Oya Erdoğandık yani:)) puhahah ay çok güldüm.
Pazar günü de sinemaya gittim, aslında tam olarak gitmek istediğim film değildi ama olsun. Yine de eğlendim... Film; This Means War Türkçe Meali ile; İyi Olan Kazansın.;

film boyunca allahım iki süper-hero stayla yakışıklı adam neler yapıyor bir kadın için diye içim içimi yedi... Neyse sonra kendime geldim. Filmde duyduğum bir şarkı bana kuzenimle bi kulüpteki dans ettiğimiz anı hatırlattı..:)
Yine bol videolu ve resimli bir yazı oldu:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Aaaa, gücenirim ama düşündüğünü yazmazsan