15 Ağustos 2012 Çarşamba

Saygılar

Sevgili Laf Salatası beni mimlemiş;
Kendimizi 15 yıl sonrasında hayal etmeliyiz;
Gözlerimi kapatmama gerek yok şekerler zira ben her gece geleceğim düşünü kurmaktayım.
15 yıl sonra 2027 yılının Ağustos ayında tamda bu saatlerde;
Ben yanımda biricik  kocamla (dinimiz amin) Italians filmini izlicez.
Romantik bir film değil.
Sonra ben ona filmi dondurup; allasen kocacım bana Vespa alsana diye zarf atıcam o da ayyy benim canım ciğerim kuzu sarmam sen yeter ki vespa iste ben sana almam mı diyecek!!!
Ahh ne mutluyum;
Sonra film bittikten sonra ben kalkıp bi evi toplayacağım;
Ahh anam bu bana ondan yadigar bir özellik genetik napcen?
Annem karanlıkta evi süpürür siler çay demler.. Böylede garip bir insan.
Huy çeker:)
İşte benim 15 yıl sonraki halim bu;
Bu arada çocukları uyutmuşum tabii;
Evli mutlu çocuklu;
ve o zamana kadar Demet Akalın gibi şarkıcıların (sanatçı kelimesini kullanamam kusura bakmayın) neslinin tükenmesini diliyorum:)

6 yorum:

  1. Ne güzel cevap vermişsin:)
    Acı ama gerçek, her kadının sonu, anca ev toplayacağız:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya ama güzel bir şey ev toplamak çocuğunla ilgilenmek tabi kendine de vakit ayırabilmelisin:)

      Sil
  2. :) demet akalınvari şarkıcıların bitmesi dileğini sevdim!

    YanıtlaSil
  3. Dinimiz amin, demişsin ya, darısı başıma, dedim orada bir :D

    YanıtlaSil
  4. İnşallah canım en hızlısından:)

    YanıtlaSil

Aaaa, gücenirim ama düşündüğünü yazmazsan