19 Ocak 2012 Perşembe

Acı Tatlı Tesadüfler

                                                             
Hafta sonu miskinlik yaparak geçti... Daha önce dediğim gibi Korelilerin 90 kitap okumasına acayip takıldım. bu nedenle kendimi kitaba verdim hem karda yağıyordu... Sıcacık çay, ama belirtmeliyim öncesinde çok büyük temizlik yaptım evde, sıcacık bir duştan sonra dediğim gibi çayımla battaniyenin altında önce Keith Ablow'un psikopat kitabını bitirdim daha sonra ''Ma part du gâteau'' adlı Fransız filmini izledim... 
                                 
 
                                                                       


         Çok güzeldi.. gerçi borsa işiyle uğraşan insanlardan soğudum ama olsun... Filmi izlemeniz lazım.. Aslında ben önceleri Fransız filmleri sevmezdim ama birden Cesaretin Var mı Aşka(Jeux D'enfants ) , Amelie falan derken Fransız aşığı oldum...      Yok abarttım galiba aşk değilde bi hayranlık falan...Ben kapalı havaları daha çok seviyorum galiba... Okula giderken de öyleydi.. Yağmur falan yağınca ben bir mutlu olurdum. çünkü hemen çay demler dersin başına otururdum. Ya da elime bir dergi kitap alır okumaya koyulurdum.... Ama şöyle ki kaç gündür yağan kar sinirlerimi bozuyor... Kaldırımlar hep buz.. Ayağıma paten geçirsem buzda dansın yeni sezonunun açılışını yapabilirim:))
         Velhasılı soğuk havalar hafta sonu çalışmıyorsanız arkadaşlarla sıcak bir kahve içmek, kitap okumak ya da film izlemek için birebir.. Son olarak size Amelie'den sevdiğim bir parçayı yollayayım...
 
    Esenlikle kalın dostlar

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Aaaa, gücenirim ama düşündüğünü yazmazsan